Om jag kunde få dig att förstå ,

Publicerad 2009-02-04 23:44:56 i Det stora hela ,

Snabbt inlägg nu då, måste sova lite faktiskt ;-)

Idag har jag vart på skolan, där var väll allt som vanligt. Sen har jag pluggat en massa , gjort klart bild läxan , & gjort klart hk läxan (y) , mvg (a) , haha. & för inta allt så länge sen kom jag hem från mitt & Fiffis första tränings pass :) , vi har joggat i en timme & tjugo minuter + stretching (a) , så nu är vi snart i toppform , haha ! Men vi ska börja träna så ofta vi hinner , ganska ofta tror jag att det kommer att bli :) ! Imorgon blir det att plugga ännu mer , har en massa saker som jag måste göra !

Nu ropar min säng på mig , pusshejs !

Kommentarer

Postat av: lovaa

Publicerad 2009-02-05 18:44:40

söt blogg=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela