Jag har mer att ge än det .

Publicerad 2009-02-16 21:12:19 i Det stora hela ,

Heeej :D , nu är allt som det ska vara hemma hos oss. Två stycken nya marsvin finns nu i huset , allt är som det brukar vara alltså ;-) ! Har faktiskt saknat att ha marsvin , vi har ju haft det ända sen jag vart typ 4 år & sen så har vi haft "uppehåll" i typ ett år för inte så läne sen ;(

Men dom nya heter iallafall Tea & Tingeling & dom är skiiiit söta (a) , Tea är typ jätte liten & jätte farlig att hålla i, för att det känns som om att man ska tappa henne eller något sånnt ;o ! & gissa vem som kom på BÅDA namnen ? ;-) , jioow jag ! Hahaha , jioo jag gillar ju att skryta.

Good natt ;-)
 
Tea & en apaig jag  : )    


Tingeling : )

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-02-16 21:30:40

Dom är randiwga!!! :D Jag måste få träffa dom ;) xD

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-16 21:38:57

NEEEEEEJ VA SÖTA ! :D NU MÅSTE JGA JU SE DOM !!<333

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-16 21:40:20

NEEJ MEN DUG VA SÖÖÖTA ! :D





fast elina..........







NU MÅSTE JAG JU SE DOM SMÅ GÖLLINGARNA !! (aa) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela