Love Story ,

Publicerad 2009-02-28 14:24:47 i Det stora hela ,

Heeejsan , sitter framför datorn hos mormor & morfar. Har vart ute & kört Juppe & det gick bra, fast han var lite surig men ajja.Nu väntar jag bara på att Amanda ska komma tillbaka med Musse, sen ska hon kanske ut med Zolle också men sen ska vi fara hem : )

Lyssnar på låten "Love Story" med Taylor Swift, så himmla söt låt ! Jag typ nöter den nu, sen så måste jag ladda in den i mp3:en : ) Senare idag blir det att vara med Elin tha queeen ; ) ! Jag har inte vart med henne på jätte länge så det ska bli jätte kuuul : ) !

Men nu ska jag gå & fixa lite små tjafs ; ) PUSS PÅ BABES ! ;*

You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela