Kanske det kanske ;-)

Publicerad 2009-02-17 17:43:26 i Det stora hela ,

Heej alla sötingar!
Sitter i soffan & ser på "Juno" med Eliin gumman ! : ) <3 Jag såg Juno igår innan jag gick & la mig , men den är så bra så att jag ka luuungt se den två gånger i rad (y) Men jag fattar inte hur dom kan kalla den för en komedi , ofta det är kul när en 16;årig tjej blir på smällen ? ,, nepp skulle inte tro det.

Skolan idag har väll vart som vanlig , ganska så lugn. Orkar inte skriva om skolan , är så less på den nu bara ! Men imorgon är det sovmorgon , WOOOHOW ! :D

Nu ska jag sociala med lilla Elin :) , Puss på söötisar ;*


Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-18 11:46:24

seriöst elina jag har inte träffat dig på 2 dagar !! :o så vi måste va med varandra någon dag (a) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela