Elina, som om jag inte fanns '

Publicerad 2009-02-05 19:23:24 i Det stora hela ,

Hej hallå , har vart as trött idag. Vilket har sabbat en hel del av dagens planer. Men ska vara hemma & plugga & ska snart gå & sova (a) . Att jag är trött beror nog på att jag bara sov 3-4 timmar i natt ;( , men ajja.

Idag har jag vart på skolan - var as trött som sagt. Vi har haft en massa ämnen, orkar inte rabbla upp alla. Kommer ändå inte ihåg allt. Sen efter skolan så var jag med Julia & Sandra ett litet tag (: , sen när jag skulle göra no läxan somna jag mitt i skiten , 

Ska gå & sova så fort mitt hår har torkat , annars kommer det att se ut so ett skat bo imorgon när jag vaknar ;( , Blir kankse bio imorgon med Elin & Fiffi & våra mammor ;-) , trevligt :) ! Juste, lägger in lite bilder nu också (: !

Ha det bra, ta hand om er !


Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-02-06 18:01:45

Hahah, vad glada alla på nedre bilden till vänster såg ut att vara ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela