Moa gummsan ! : ) <3

Publicerad 2009-02-26 21:04:10 i Det stora hela ,

Hej på er ! Idag efter skolan var jag me Moa : ) , vi har åkt buss , jag & Moa gillar bussar , det har vi alltid gjort & kommer alltid att göra (a) Sen så har vi ätit & så åkt till hästarna men mormor hade redan gjort klart allt där så vi for hem på en gång : ) Det var jätte länge sen jag var med Moa ensam & jag har faktiskt saknat det ! , men vi har haft jätte kul idag iallafall :D !

Moa for hem för ett tag sen. & jag har nyss ducshat & ska försöka somna tidigt idag, är så jävla trött ! Men hur jag än försöker så kan jag inte somna, stört I know. Men ska lägga mig & se på film så kanske det går bättre att sova (y) !

Men nu ska jag se fiiiiilm ;-) ! , puss på er babes !

Hahahahaha, du är ju störd .

Kommentarer

Postat av: ssandra ;)

Publicerad 2009-02-27 18:10:12

hihi, ja du SKA vara m. mej på lovet! :D <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela