I SMILE FOR YOU : ) !

Publicerad 2009-02-26 00:26:19 i Det stora hela ,

Hejsan hejsan. Klockan är snart halv ett & jag kan verkligen inte sova. Det är tredje natten i rad jag sätter mig vid datorn därför att jag inte kan sova, typiskt mig. Men att skriva blogg är bra att göra när man inte kan sova : ) , skriva av sig lite & sen går man & lägger sig igen & då somnar man. Funderar på att skaffa sömn piller eller något sånnt ,

Idag har jag vart i skolan, & den var väll som vanlig. Lika knäpp, matte lektionen var helt cp, men det var inte mitt fel. Jag & Fiffi satt & käkade på pennorna hela matten & några knäppis killar hoppade ut genom fönstret, våran klass är & kommer alltid att vara normal : ) ! Sen slutar vi ju tidigare på onsdagar så jag for direkt till stallet & körde min lilla Jupps, det var ju jätte härligt väder ute så jag passade på att fara ut med lill ponnin ;-)

Sen for jag hem & då kom Julia & SandraN : ) , vi lekte med Elviras tekniska leksaker & käkade mackor med räkost på, HAHAHAHAHA ! Räkost är ju lungt det senaste, skärskillt om man har det på fingret ! Senare kom Fiffi : ) , då spelade vi GH & ja, det gick ju som det gick det (a) , men jag var ju bäst så fuck the rest (a) , hehe ! Sen så har vi bestämmt att på måndag ska jag, Fiffi, Julia & Sandra åka till pagla, där ska vi va as coola & åka madrass & sånnt dära (a) , men det kommer säkert att bli jätte kul : ) ! Sen den sista helgen på sportlovet ska jag & Julia hänga med våra små gulliga lillebrorsor på deras hockey cupp i Umeå, kul att åka buss & sova på en skola (y) ! Vi kommer typ att vara borta en heeel helg tror jag : ) , det kommer säkert också bli grymt kul ! ;-)

Imorgon ska jag vara med Elin efter skolan, då ska vi se klart på filmen Juon (y) :D ! Det var ganska länge sen jag var med henne så det ska bli jätte kul : ) ! <3

Nepp nu har jag skrivit för mycket, ojojojojoj ! & jag var inte seriös, jag ska inte skaffa sömn piller , hehe (a) !

Puss babes , ha det bra ! ;*

Puss på dig ;-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela