Tjockistisdag oja : )

Publicerad 2009-02-24 22:27:31 i Det stora hela ,

Hejsan, sitter här & käkar semla (a) , det är ju fettisdag idag ! Glad fettisdag eller vad man brukar säga ; / ? Men jag gillar sånna dagar för sånna dagar får man semlor & jag gillar semlor ;-) ! Vet inte ens hur man stavar till "Semla" , fy skamm på mig.
Imorgon är det sovmorgon & fy sjutton va nice asså! & juste ja, blev nyss klar med min so uppsats, fan va nice att slippa den ;-) , hoppas jag får mvg (a)
Oja, förlåt om jag inte vart inne på msn nå mycke. Men ni kan ju ta & tacka min vackra uppsats för det, men nu är den färdig så nu blir det andra bullar ;-) !

Just nu har jag 0 % blogg lusst, eftersom jag nyss skrev klart min uppsats. Det jag vill göra nu är att bara stänga av datorn & inte slå på den någe mer idag : ) ! Så nu gör jag så, nästan iallafall , hehe.

Pusshesjan ses beebbas ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela