When everything's made to be broken '

Publicerad 2009-02-11 22:27:14 i Det stora hela ,

Ska sova snart , är as trött ! Kommer att somna innan jag lagt mig (y) , sånt är jag bra på. Somna när man äntligen har tid att göra kemi läxan , somna när man tänkt ducsha eller någonting annat nödvändigt , sova bort en massa dyrbar tid. Haha , nu låter jag typ som en sur gammal gubbe eller något sånt ! xD  HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ! , så nu är jag norlam igen , alltså inte normal alls :) !

Imorgon ska jag vara med Sandra efter skolan :) <3 , sen så måste jag hinna plugga på kemi provet också , för på fredag smäller det , då är tiden ute , inge mera plugg , jippiiiie ;-) !

Saknar dig , önskar med hela mitt hjärta att allt kan bli som förr. Men det kommer det inte , för du säger ingenting , gör ingenting för att få det som förr. Så nu ger jag mig, orkar inte mera nu. Så nu ska jag sluta hoppas, sluta hoppas på det bästa & börja leva istället. Men jag kommer alltid att finnas här för dig , kära lilla du </3 ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela