Alla har någon att älska '

Publicerad 2009-02-14 15:41:11 i Det stora hela ,

Tja på er sötisar! Sitter hos mormor & morfar just nu & ska snart äta. Jag är typ as hungrig , så allt är väll som vanligt typ. Elina är hungrig & har inte så mycket att göra :) , here we go! Det finns en sak som jag stör mig på nu , en galen Alice hoppar runnt i soffan så att jag blir helt snurrig , fasst nu är hon visst still (a) Otroligt !

Senare idag ska jag vara med Fiffi , vi ska väll kolla film & käka chips (a) , jag har faktiskt köpt det sådeså ;-) ! & juste det är ju melodifestilavlen ikväll, vi kanske ser på det också om vi ids. Melodifestivalen var ju en kattastrof förra lördagen engligt aftonbladet & expressen osv. Men jag tycker att det kan vara ganska så kul att kolla på , det är ju trots allt melodifestivalen ! & imorgon bär det av till Haparanda , till IKEA ! :D

Men nu ska jag gå & vara sociall med mormor & morfar ^^ . & juste , jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara ;( ,

Ha en bra alla hjärtansdag ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela