HAHA , ditt miffo '

Publicerad 2009-02-16 16:17:40 i Det stora hela ,

Tjaaah , kom hem från skolan för ett litet tag sen. & jag har redan hunnit fixa massor med små saker (y)
Skolan idag har vart ganska chill ;-) , ovanligt lungn för att vara en måndag ;o ! Sen så hade vi idrott i typ tjugo minuter bara , det var nog för att vi åkte skridskor. Sen har jag börjat om med min bildläxa , slutuppgiften ;( , för att jag inte blev nöjd med den förra. Jag suuuuuger på att rita. Tro mig.

Senare idag så ska jag nog vara med Fiffi & Amanda ett tag :) , sen så ska ja snart göra so uppsatsen på datorn. Eller iallafall börja på den.

Nu ska jag sluta skriva & börja ladda upp lite bilder istället :) , Puss på söötisar : )

Liiite bilder : )


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 20:26:36

saknar dej med hjärtat!

ngn dag i veckan , kanske ? :D <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela