Fattar inte hur du tänker '

Publicerad 2009-02-02 15:57:08 i Det stora hela ,

Tjenare, sitter hos Fiffi just nu & vi ska se på bebis film snart (a) !
Jao, jag är ju ledig från stallet idag så ska vara ded Fiffi hela dagen typ :) , vi ska snart gå hem till mig, hämta lite saker & sen gå över till farfar & farmors tomma hus & se på film & jag ska göra eng läxan -.- . Men vi ska i alla falls se på "Mamma Mia the movie" & käka bullar (a) , min & Fiffis hobby ;-) Nu har Fiffo visst satt på en film, "Nalle Puh" , så nu har Guggis något att göra , Guggis är Tindras nya sneknamn ! xD    

NU vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem, jag MÅSTE bädda sängen !

Kram från eliina !

Asså gud, hur omogen får man bli.
Väx upp & sluta spela ,

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-02-02 17:16:19

Asså ofta filmen är sådär "bra" som det verkar enligt DIG^^ xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela