A sanny day :) !

Publicerad 2009-01-11 12:56:09 i Det stora hela ,

Det är typ jätte härligt väder ute :) ! SOOOOL ! OMG DE VAR JU AS LÄNGE SEN, tror jag !? Men ajja, jag älskar solen, ska flytta dit när jag blir stor (A), skojja * . Då blir man väll brun tror jag (A) , Nu är jag hos mormor & morfar & har nyss vart ute med Juppsen. Han sprang på fint som vanligt, men idag körde jag inte så långt med han.

Sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra ;( ! Eller jo, jag ska bädda min dumma säng & ta en lååååång dusch ! Men det tar ju max två timmar ;(. Sen får jag väll se film hela dagen & sen somna i panik ångest över att jag kastat bort hela dagen på romantiska skit filmer, haha, mina söndagar är så roliga ;( ...

Puss & Kram! <3
Elina(:

No matter what you say about love, I keep coming back for more

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-11 13:38:32

var med mig då om du inte har någet annat att göra så kan båda vi slösa bort dagen på romantiska filmer ? :D <3

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-11 15:07:27

okej kul ! , men ring mig seare dåe ? (-: <3<3<3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela