Asså damp damp damp & damp !

Publicerad 2009-01-21 21:27:21 i Det stora hela ,

Asså just nu är jag väldigt upptagen på att vara less på mig själv, att jag alltid ska vara så jävla feg, åååhhhh ! Men imorgon då jäklarns (a) !

Haha, ja jag är på lite svängit humör just nu, hahaha ! Men nu är jag glad säger vi (a) ! Har iallafall en lugn skoldag att se fram emot imorgon, har ingen HK så har jätte lång rast i mitten av dagen typ, så nice asså ! & det bästa jag vet (nästan) är att ha rast, för då orkar man mera på alla andra lektioner. Haha, oja here we go !

Shit vad kul de ska bli på lördag, då ska jag till Luleå & gå på sminklektion (: ! Hoppas jag har blivit frisk tills dess, tänk om jag typ skulle nysa när dom sminkar mig ;o ! Haha, min stora skräck just nu !

Pusshejsan babes! <3
Elina(:

Kommentarer

Postat av: sanddra ; )

Publicerad 2009-01-22 13:19:33

åxå ska du kanske sova hos mej på lördag ; ) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela