Hejdå blondei !

Publicerad 2009-01-05 23:28:35 i Det stora hela ,

Hej igen, idag har jag vart med Elin, Fiffi & Vikkan! <3 Vi har haft de jätte kul & besökt både Max & Frasses (A), hehe! Sen for vi hem till mej & sjöng ABBA singstar ;) ! & gissa vem som vann alla gångerna jag sjöng ;) ? , haha, jo jag! Sen så har vi snackat en massa om massa saker, & Elin & Fiffi gick nyss, & Vikkan for innan vi började spela singstar ;( ! Sen när vi var på coop, så stod vi & titta på hårfärg, så slog de mej att jag vill inte vara blond längre! Haha, så imorgon blir det hejdå till blondinen & hej till brunetten, men oja, ändå samma gamla jag, så ni kan vara lungna, hahahaha xD! Men undra om jag kommer passa i brunt hår ;o? Alla säger typ det, men jag försöker att inte ta åt mej så mycket vad dom andra säger & tänka på vad jag själv vill. Men jag kan inte tänka så bra, ajja, får väll ta mej en funderare ikväll;) ! Haha, tänker bäst innan jag somnar, så nu vet ni de babes!

Nu ska jag börja tänka på allvar, vad jag ska göra av mitt liv ;o ! Oja, jag skojja, ska bara tänka om jag ska vara blond eller brunhårig, men det är ju typ mitt liv(: !
Puss på er som läser! <3
Elina(;



Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-06 12:07:14

Keep the blonde!!! :'( xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela