Dagens planer (a)

Publicerad 2009-01-31 10:14:35 i Det stora hela ,

Gomorgon på er ;-) ! Vaknade för ett litet tag sen, ska snart till stallet & köra Juppe tha man. Det är ju jättefint väder ute & allting så jag ska nog ut på en lång sväng med han, det är ju bra & vara ute i friska luften xD. Sen skulle Sandra komma till stallet efter hon vart på nå bowling grejs :) , då har jag nog redan kört Juppe klart & då kan vi nog fara hem till mig. Sen blir det väll lite fix & så & sen ska vi på årsmöte & ponnytravgala. Hehe, sen tycker jag vi ska gå till ICA & köpa godis eller nå (a) , sen får david komma & hämta oss på ICA eftersom mamma & pappa är borta :)

Haha, ja jag är duktig på att planera (a) alltid ;-) ! men det är ungefär så dagen kommer att se ut, nice nice :) !

Ha de bra sötisar ;-) !
Elina(:

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-31 14:19:57

skulle inte jag vara med er senare ?.. <3

Postat av: Carina

Publicerad 2009-01-31 23:36:33

Tycker du/ni var värd och få årets A ponny på ponnytravgalan ikväll..var också besviken när inte Evelina och Sobbe fick något pris alls fast dom deltagit i kriteriet och hon har en sån fin treåring..urdåligt tycker då jag.

Men grattis iallafall till det priset du fick :)

Kram/Carina

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-02-01 11:22:06

Du och Juppe var bäst 2008 ändå! :) Ni är lätt Årets Bästa Ekipage, hade något sådant pris funnits hade ni ju lätt fått det :)

Tycker också det var konstigt att Sobel inte fick någonting... Han var den enda Bodenponnyn som var med i ett mästerskapslopp ju och har dessutom gjort en helt otrolig säsong!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela