Känner mig inte hel utan dig ...

Publicerad 2009-01-18 15:07:15 i Det stora hela ,


Heeej sötisar, har nyss vart ute & kört Juppe tha man, vi körde ganska så långt idag :) , nicenice (Y) ! Skulle egentligen vara men Sandra & Fiffi idag, men jag hinner inte ;( , har as mycke små saker att göra. Sånnt som jag typ tänkt att göra hela helgen men tänkt; de kan jag väll göra senare. Men allt kan man inte göra senarem , eller jio, jag ska vara men Fiffi & Sandra senare (A), på tisdag blir det, tisdag tisdag tisdag punkt slut !

När jag kommer hem ska jag väll städa rummet , garderoben & göra matte läxan & räkna i matte boken & göra massa andra små saker som måste göra. Spännande live I know. Hoppas eran dag ser roligare ut !

Igår var det kul i alla fall, då var jag med Fiffi hela dagen & med Elin & Moa halva dagen :)! Så jäkla härliga människor asså, man kan ha så jäkla kul med dom! Haha, vi satt på Fiffis rum & lekte med datan, lyssna på musik & flabba :) !

Men nu ska jag snart fara hem till mej, är hos mormor & morfar just nu. & juste, har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara på några sms ;( , så dom som har skickat sms till mej & inte fått nå svar; Jag dissar inte er , verkligen inte !

Ha de bra! <3
Elina(:



Jag känner mig inte hel utan dig, jag var starkare med dig vid min sida! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela