Driver du med mig eller är du seriös ?

Publicerad 2009-01-18 21:33:18 i Det stora hela ,

Gokväll på er babes! Ska snart gå & lägga mig & se på "Mamma Mia the movie", som vanligt. Men asså den är så bra, & man blir så glad av att se på den & jag somnar bättre när jag är glad :) ! Vill ha gurkvatten men ids nog inte fixa ihop till det, men en KOPP TE blir det i alla fall :) , såklart. 

Har bytt design på bloggen som ni ser, trivs ganska bra med den så det får vara så ett tag :) , det blev så plottrigt med den förra jag hade tycket jag. 

NU ska jag sooova, good night babes! 
Elina(:

Diver du med mig eller är du seriös ?

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-19 15:41:18

100%!

Postat av: feliciaaa

Publicerad 2009-01-19 21:11:47

du måste skicka alla bilder till mig från idag ^^ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela