Elif & Fiffo, OMG !xD

Publicerad 2009-01-04 23:31:07 i Det stora hela ,

Tja, kom nyss hem, har vart med Fiffi ett tag nu & vi har flummat som vanligt xD! Men tro mej, de är kul & flumma! Ja, först tog vi 23;an till ICA (vi ville ha godis (A)), där köpte vi massa godis, hehe, eller iallafall jag xD! Sen tog vi bussen tillbaka till Fiffi, & shit vad kallt det är att stå & vänta på bussen i -16 grader (A) Haha, sen när vi kom till tg skolan så kom vi på att de stank raket där, sen träffa vi på anledningen också, 2 mindre muppar & 1 väldigt stor muppxD (fiffi, du vet vilka xD)! Hos Fiffi såg vi på någon as konstig film som inte var så bra, haha, den har inte kommit ut å bio än. Oja, vi käka massa godis också, såklart;) !

IDAG KOMM JAG PÅ DET, vad jag vill bli när jag blir stor! Antingen make up artist (en sånn som sminkar folk), smink är ju as kul så varför inte! Ska fråga den make up artisten jag ska gå till den 24/1 vilken linje hon gick efter högstadiet (: ! Eller så vill jag bli bröllops fixare, haha, vet inte vart jag fick den idén ifrån men ajja (om de finns ett sånnt jobb ens) ;) ! Haha, de känns ju som om man tvärt måste veta vad man vill bli när man blir stor, eller det kanske bara är jag som känner så xD!? Är de säkert!

Nu ska jag gå & lägga mej i sängen & se på en film som jag inte sett på as länge;o !
Puss & dröm sött allihopa! <3
Elina(:

ELIF & FIFFO :O ! <333

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-05 23:50:49

hahahahha ! jo jag vet vilka, & din fina mupp song å allt (Y) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela