I know how it hurts ,

Publicerad 2009-01-25 11:46:21 i Det stora hela ,

Go morgon på er, vakna för ett tag sen & känner mig mer nere än vanligt ;( , de beror på att jag är förskyld inte på att jag är deppig eller så. Ska snart fara till stallet & åka ut i friska luften med Juppe gubben. Mumsigt med frisk luft haha, hemma hos mig finns de bara sjuk luft ;( ! Ska vara med min cool Sandra när hon är klar på licens kursen :) , det var typ länge sen jag var med henne, hehe (a) !

Ja juste, mublera om lite i mitt rum igår, & damsög (a) , & jag böt nyss säng kläder, haha ! Så nu ser alt anorlunda ut i mitt rumm , yeeh right ;-) , nepps inte precis. Det ända jag har gjort är ; jag har tagit bort min sånn dära sterio & så flytta jag mitt smink & har allt på den vita byrån som sterion har stått på :) Haha, ni kommer inte känna igen er jag looovar (a) , eller oja de kommer ni ! Men det ser mycket bättre ut nu tycker jag (: !

Nu ska jag fixa lite nödvändiga saker (y) !
Elina(:



Nu börjar alla bitar sakta falla på plats ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela