I wrote your name in my heart ...

Publicerad 2009-01-23 17:38:44 i Det stora hela ,

Gu vad kul , ska ju till Luleå imorgon & gå på sminklektion på make up store (a) , OMG vad jag har längtat, ända sen julafton & det var ju nästan en månad sen :) !

Jag har as ont i huvudet & borde egentligen inte sitta vid datorn alls, men vad ska jag annars göra dåe? , fiffi ska komma snart tror jag iallafall :) , sen skulle vi kanske vara med Julia också, kuul :). Haha, jag & Fiffi kanske ska ut på en liten jogging sväng, oh yeeh ! Vad härligt att jogga, alla säger att det typ är as tråkigt att jogga & så men det tycker absolut inte jag. Jag känner mig fri & då känns det so om jag kan springa hur långt som helst, härlig känsla de ! Bland det bästa som finns, springa bort från allt man vill slippa, bara springa & springa. Längre & längre.

Att vara med kompisar är det ända jag vill idag känns det som :) ,

Pusshej ses babes ;-) !
Elina(:

You're still a part of everything I do , you're on my heart just like a tattoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela