Jag vet inte vad jag tycker om dig längre ...

Publicerad 2009-01-20 20:14:48 i Det stora hela ,

Nu har jag nyss kommit hem från Sandra bby ;* , vi åkte till Sandra efter att ha åkt buss en timma typ , så jag fick äntligen se SANDRAS RUM ! & ja, de var fiint ;-) ! Haha, snacka ganska mycket på bussen om helg-planerna & vad vi ska göra då, om jag kan sova hos henne o.s.v :) , hoppas jag kan (a) !!!!

Om ett litet tag ska jag gå & duscha ,  göra matte läxan & sova, oja as kul I know ;( Men att sova är faktiskt en av mina favvo sysslor ;-) !

Men ajja, ska dra nu & göra dom där tre sakerna & 10000 saker till som jag säkert har glömt :-) 

GO´natt sov sött & dröm ännu sötare! <3
Elina(:



En bild säger mer än tusen ord ...

Kommentarer

Postat av: feliciaaa

Publicerad 2009-01-20 21:48:51

asså gör som du vill gumman & lyssna inte på vad någon annan tycker ! det är ditt val inte alla andras.

jodu den dära bilder säger ganska så mycket elina ;* ditt val remember that ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela