Jag vet vem du egentligen är .

Publicerad 2009-01-22 21:21:01 i Det stora hela ,

Asså jäkla damp pix! , det är typ någe fel med den sidan så jag kommer inte in till den, störande ;( ! Den kanske inte bara dampar på min dator eller ? , är det nån mer som har upptäckt samma fel som jag när det gäller pixbox ? :)

Har nyss duschat & nu väntar jag på att mitt hår ska torka, så jag kan gå & lägga mig. Tänker testa en ny grej idag med mitt hår, att köra med våffeltång innan jag går & lägger mig & se hur de blir, men får se om jag orkar chansa, haha tror inte det. Har annat att oroa mig för & annat att tänka på. Yhes , thats life ..

Nu har jag & Fiffi bestämmt oss, vi ska börja yoga , är ganska så posetiv till det faktiskt de ska bli as kul :) ! Men jag ska börja jogga minst 2 ggr i veckan också, haha, måste ju hålla sig i form (a) ! Ska gå & plugga på no läxan alldeles strax, något om alkaner tror jag ;o ? , har glömt vad det heter , haha !

Gonatt sleep well! :)
Elina(:


Du är det ända jag kan tänka på just nu, du du du du du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela