Jag vill men jag vet inte om jag kan

Publicerad 2009-01-26 10:57:00 i Det stora hela ,

Hej på er! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, för jag mår inte så bra precis. Kan knappt svälja & så hostar jag hela tiden. Men jag ska verkligen försöka bli frisk idag så jag kan åka till skolan imorgon. Jag har lillsyrran Alice hemma idag också, för att hon är ju också lite hängig med är på bättringsvägen iallafall (:

Ja, hur ser dagen ut då ? Ska snart väcka Alice, så hon kan somna idag också. Sen har Alice bestämmt att vi ska mysa , & då sätter man på en mysig film (helst Astrid Lindgren film (a)) sen så tänder man lite ljus & så (: ! Men jag måste ju göra massa läxa, eller eng & matten ! Det finns typ både plus & minus med att vara hemma, haha, ungefär som hiss & diss med att vara sjuk !

Plus med att vara hemma/sjuk; Det är kul att vara hemma ensam (+en liten 3 åring då) (a)
Minus med att vara hemma/sjuk; Att man inte får träffa kompisarna & folket på skolan, att man måste vara sjuk & att vara hemma kan vara lite långtråkigt ibland ...

Kommer säkert skriva 8000 inlägg idag eftersom jag inte har så kul, haha (: !
Elina(:

Alice när hon var mindre ;-)


Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-28 17:05:05

Nej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela