Mat & bebisås xD!

Publicerad 2009-01-14 22:13:47 i Det stora hela ,

Hejsan, vart as trött hela långa dagen men jag har haft kul ändå :) ! Efter skolan så var jag med Fiffi & Elin :) ! Sen for jag, Fiffi in med mamma till en väldigt tom sanden skolan, haha, fan vad coolt det var & vara där helt själv! De var bara jag & Fiffi där, haha xD! Ja, vi åkte dit eftersom jag glömde massa läxa på skolan (A). Sen så har jag & Fiffi ätit ihjäl oss typ xD, känns det som, vi har typ ätit kakor, nudlar, chokladbollar & sen när vi kom hem från stallet så hade pappa köpt hamburgare till oss (A), ja sen gjorde vi Zoda stream ! Haha, hamburgare med bebissås på ;o, hahahahahahahahaha, skojjar inte !

Ska gå & läsa på till religon läxan en sista gång nu, MVG oh yeeh ;) ! Men antagligen vill man väll ha MVG, vem vill inte det!? När jag har läst klart alla sidor ska jag sätta på "Mamma Mia the movie" filmen & somna till den (Y), är så jäkla trött asså, ni fattar inte ;( ! Vill bara ha en stor kopp te, min sköna säng & min bärbara DVD ! & ja, någon & krama så klart, men de får vänta, oja ;)! 

Gonatt dröm sött :)! <3
Elina(:

Kommentarer

Postat av: sandra ;p

Publicerad 2009-01-15 13:38:55

te är äckligt :o



du kan få krama mej xD (a) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela