Men grrr !<3

Publicerad 2009-01-02 20:02:32 i Det stora hela ,

Heej, kom nyss hem från Luleå;) ! Har vart där med Elin & shoppat lite, mest kläder! Sen gick vi & såg på "Twiglight", grymt bra film! Så het kille med i filmen! As snygg, tycker jag;)! Men filmen var faktisgt grymt bra, ska köpa filmen sen när den kommer ut  (: ! Haha, vi åkte till Luleå vid nio & kom hem typ nu;o ! Nu så vet jag vad den där snyggingen i filmen heter, Robert Pattison, så nu vet man de;) !

Har ingen lust att blogga idag, men vampyren i Twiglight är het! Yeeeh, så nu vet ni de babes. Får skriva mer seriöst senare ikväll för nu ska jag käka pizza!

Puss&Kram!<3
Elina(:

As bra film!<3 
As snygg kille!<3


Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-02 20:30:45

åh den ska jag, linnea & vikkan se imorgon & så ska vi se på Yes Man åxå ^^ <3

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-03 00:00:03

Du menar väl: "Nu så vet jag vad den där snyggingen i skolan heter, Anton Kemppainen, så nu vet man de;) !" Hhahahahahha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela