O'boy krig kallas det :)!

Publicerad 2009-01-15 20:17:50 i Det stora hela ,

Nu har jag & Fiffi lekt med smink, jag blev helt rosa & Fiffo blev lila fast inte helt lila som jag, fast rosa!  & haft o'boy krig (Y), haha, jag vann ! Asså jag kan typ inte skriva idag, vet inte varför för jag har mycket att skriva om, orkar bara inte skriva, förlåt! Lägger in lite bilder i stället så har nu nå att göra :') !

Vad händer imorgon då :)? Jag ska vara med Fiffi, Sandra & Sara,kuul :)! 

Nu ska jag ladda in bilder, duscha & sova, SOOOVA ! ;* <333
Puss & förtlåt FIFFO xD ! <333333
Elina(:

Jag & Elin baka pizza på HK;n :)! <3


FIFFO & ELIN! <3

Kommentarer

Postat av: sandra ;p

Publicerad 2009-01-15 20:37:16

JAG SKULLE FÅ SMAKA PIZZA :D hahha (aa)



kramar dej :D:D <33

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-16 22:03:26

Vad fan är oboykrig?? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela