Orkar ingenting ;(

Publicerad 2009-01-21 13:51:39 i Det stora hela ,

Åkte hem från skolan idag p.g.a att jag har as ont i halsen ;( , skulle egentligen vara med Elin , Moa, Fiffi & Vikkan men jag vet inte om jag orkar. 

Hade lika hjärna kunnat vara hemma från skolan idag. Vi hade ju sovmorgon till halv tio, sen hade vi SO & sen Idrott sen svenska, sen åkte jag hem. Men får se, men jag SKA gå till skolan imorgon annars missar jag så mycket där & de är så jobbigt. 

Nu ska jag lägga mig & vila & se på någon bra film :) ! & förlåt för mina såååå roliga blogg inlägg ;( !
Ha det bra! <3
Elina(:


Kommentarer

Postat av: sandra ;p

Publicerad 2009-01-21 14:25:41

harru pratat m. din mamma om lördag? (aa)



älskar dej cooling <333

Postat av: ELIN

Publicerad 2009-01-21 18:58:35

Hej! Kolla gärna in min blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela