Release me ,

Publicerad 2009-01-29 21:45:42 i Det stora hela ,

Heej, lång dag idag (: , men en bra dag iallafall. Skolan har vart ganska så normal, no, so, hk, fys & hälsa, matte & sen svenska, hk är lätt roligast ! Jag & Elin gjorde Chili con carne (a) , haha ! VI är typ bra på att laga mat, iallafall på hk;n ;-) !
Sen efter skolna var jag med Fiffi & vi har gjort massor med saker (: ! Som vanligt då asså, haha, ja du Fiffi, vi äger ju på att dansa till Dansing queen, hahahaha ;-) !

Fiffi gick hem för ett tag sen & jag ska snart göra klart eng, asså gud jag vet inte om jag orkar göra klart den ;( , men jag måste ju så de är väll ingen idé att gnälla,, men ajja om man gör det fort så blir det ju klart fort också ! Ska bara skriva in lite saker i boken, haha, min fina eng bok såklart. 

Puss på er som läser ;* <333
Elina(:

You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen
Dancing queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen
   -  JAG & FIFFI KAN DANSA ;o !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela