Jätte kul (A) ...

Publicerad 2009-01-03 19:04:46 i Det stora hela ,

Asså gud så tråkigt jag har asså! Det finns verkligen inget att göra, har försökt att hitta på massa saker men åt skogen med det. Det ända jag kan göra har jag ingen lust att göra just nu, orkar verkligen inte städa! Men man får väll ta & se framåt mot ljusare tide , haha xD! Men de blir med all säkerhet roligare imorgon, ska vara med Fiffi & Vikkan (: ! <3

Ja juste, fick reda på idag att min poolare André läser min blogg (: ! Haha, idag så ska jag boka biljetter till Cypern så ska jag åka & hämta André så far vi iväg har vi bestämt (A) ! Fan vad nice att åka utomlands nu asså, nu när de är så kallt här hemma. Jag sulle vilja åka till Kreta, någon mysig liten by i Grekland typ ! Haha, så skulle jag också hälsa till André! Haha, sånnt glömmer jag inte;) ! PUSS PÅ DEJ ANDRÈ ;* <333 !

Nu ska jag städa mitt rum, men FÖRST äta (A).

Så puss på alla gullungar som läser! <3
Elina(:

Vill tillbaka dit nu! <3





Kommentarer

Postat av: JuliaGrönwall

Publicerad 2009-01-03 21:27:21

huhu du är inte ensam med att ha tråkigt har tråkigt oxå (: pussälskar dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela