So close, but so far away

Publicerad 2009-01-11 09:41:31 i Det stora hela ,

Gomorron babes ;)! Jag ställde klockan på nio idag så jag ska kunna somna idag också, för jag är en sånn som kan vända på dygnet under en helg bara ;( 

Var med Elin, Fiffi & Moa igår :) Fast jag hann inte vara med Elin & Moa nå länge för dom for typ nästan när jag kom ;'( ! Men Fiffi var ju kvar som tur var, & Tindra! Vi hitta en sida med as söta klänningar  ;o ! Herregu, jag ska fan beställa där ifrån till skolavslutningen & de ska Fiffi med, hehe (A) ! Jag åkte hem vid typ halv ett.

Ska till stallet snart, så har jag de bortgjort :) ! 
Puss sötnosar! <3
Elina(:

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-11 09:58:32

höhöhöh har typ hittat en massa mer klänningar (aa , fast alla var typ sketa dyra ;o , menmen hare så kul i stallet! :} <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela