SOV DAGS :)

Publicerad 2009-01-08 21:29:17 i Det stora hela ,

Ska alldeles snart gå & lägga mej i sängen & se på en film, "Sunes sommar" :) ! Härlig film de, det var så länge sen jag såg den! Sen så har jag gjort nå konstig blask sak xD, nämligen vatten med gurka & is i, gurkvatten, haha xD ! Har inte smakat det än men hoppas de blir bra. Sen när filmen är slut så ska jag sova , ZZZzzzzzZZZzZZZz B-) ! Jag vet, jag är lite efter med det där med "Utvärdering 2008, men bättre sent än aldrig;) !


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jio, faktiskt!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga år 2008, så nej de gjorde jag inte, sorry ;)

3. Blev någon av dina vänner förälder i år? Nope,,

4. Dog någon som stod dig nära? Nope,,

5. Vilka länder besökte du i år? Cypern, Finland & Sverige xD

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? Jo, tror de iallafall,,

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Ojrå, de är många, men dagen på kulturområdet i 7;an med klassen t,ex. Kommer inte ihåg någe datum ;(

8. Vad var din största framgång 2008? Väldigt mycket faktiskt !

9. Största misstaget? Det håller jag för mej själv...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har bara vart lite små sjuk, inge big deal xD

11. Bästa köpet? Öhhm, mycke :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mycke, kommer inte ihåg.. ;(

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaooo (Y)

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? "S.O.S", med Jonas Brothers & "One step at a time" med Jordin Sparks! <3

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Öhöhm ?

16. Vad önskar du att du gjort mer? Det är försent att ångra någonting nu så skit samma ;)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Man kan inte göra nå för lite ;)

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen & släkten hos mormor & morfar :)

19. Blev du kär i år? Ja,,

20. Favoritprogram på tv? Desperat Housewifes & Grays Anatomy ;)

Sökresultat


22. Favoritbok? Ingen speciell , läser typ inte.

23. Största musikaliska upptäckten? Haha, va ?

24. Något du önskade dig och fick? Sminklektion på make up store t,ex :)

25. Något du önskade dig men inte fick? Orka klaga.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag var i Östersund & var med kompisar & hade kul :)

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jo, klart de finns.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Väldigt splitrad, så känns de iallafall xD

29. Vad fick dig att må bra? Vänner osv...

30. Vem saknade du? Hmm, många!

31. Årets sötaste? Haha, de skulle du allt vilja veta va ;) !?

Fan va sega frågor ;s
GO´natt på er alla, puss! <3
Elina(:

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-09 22:05:30

Ditt nya blogginlägg kommer ju aldrig! xD Din blogg e seeg^^ x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela