Nalle Puh är sweet :) !

Publicerad 2009-01-01 12:55:34 i Det stora hela ,

Heej! & Gott nytt år igen på er alla babes! Somna inte allt för sent igår, vid 4 tiden somna jag, jao, så vakna jag vid 12. Nej då, här kan man ju inte ligga på latsidan & sova bort hela dagen, livet är alldeles för kort för det;) . Men jag & Ida hade jätte kul igår, vi flumma runt som vanligt xD! Sen när vi typ blev trötta satte vi på datorn & kolla in allas pix & spela ett spel som vi "ägde" på, oh yeeh! Sen tvinga jag Ida att se på "Blades of Glory" (Y), haha, og för att de var frivilligt men ajja (: !

Har inte så mycket att skriva om, nu på morgonen, haha, de händer ju inte så mycket när man sover lixom! Men ajja, jag kommer väll på något jag kan skriva om sen, något jag stör mej på eller så xD! 

Haha, känner för att lägga upp nån gullig bild, haha, typ på "Nalle Puh eller så:') !

Puss&Kram! <3
Elina(:

Hahahaha ;) !
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela