Who can live without it ...

Publicerad 2009-01-08 16:56:41 i Det stora hela ,

Hej! Nu har skolan börjat igen efter mer än 2 veckors lov, det var ovanligt jobbiga lektioner för att vara första dagen, gillar inte lärare ;o! Men de var as kul att träffa alla som man inte vart med på lovet, men de var kul att träffa dom också såklart;) ! De ända som var kul idag var väll att baka kanel & vanilj bullar med Elin & Sebbe! Jio, de är kul att baka men tyvärr så gillar inte jag bullar, så jag gav bort dom till dom som ville ha, haha, eller de gjorde Sandra (Y) !

Var ju på badet igår med Fiffi (: ! De var jätte kul, men de var inge kul att gå till badet ;( , jag & Fiffi hade inte kollat på busstidstabellen, så Fiffi ringde mej precis innan jag skulle gå & sa att bussen som vi hade tänkt att ta gick visst inte & att nästa buss inte gick förs om två timmer, yeeh vilken tur man kan ha. Men jag & Fiffi ville till badet före alla andra (A), så vi gick, i minus 20 till nordpoolen :) Haha, jag var helt röd när vi kom fram, jättekul. Men sen blev de kul, haha, de var bara jag & Fiffi & en hel flock turister :) ! Vi bada typ as länge, haha, så åt vi såklart;) !

Puss&Syns! <3
Elina(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela