E F T E R B L I V E T ;(

Publicerad 2009-01-16 22:05:16 i Det stora hela ,

Hej på er babes ! Känner bara för att skriva så jag gör det;) !

Fiffi sitter just nu bredvid mej & skriver sms & är lite smått irriterad, haha, FIFFO DAH! ;* Ska snart dra ut i snön & dampa, med kläder upp till naveln ! ;o , haha, skojja jag menar hakan :)! Men när man har kläder upp till naveln så slipper man frysa, & då kan man vara ute längre, att vara ute länge är kul (Y). Vi ska dra till snöhögen i hörnet & dampa lite mer än vanligt, FAN VA SYND ATT INTE SANDRA KUNNDE SOVA HOS MEJ ;o ! Men det ska hon göra någon annan dag så skit samma, haha! 

Sen när vi vart ute läääänge så ska vi gå in & kolla massa filmer på pappas dator, bra filmer! Funderar smått på att göra matte läxan, den borde vi göra tycker FIFFO :) ! Eller hur;) ? Sen blir de kanske att skriva utvärderingen till HK;n klart, ja, & käka upp det som finns kvar (de finns mycket kvar) av min & Fiffis b&j, grrrrr ! Det blev visst "Fossil Fuel", ganska smaskig faktiskt! ASSÅ GU, de finns typ inget b&j här uppe i norden ;( , men i USA finns de typ as många & när jag blir stor ska jag & Fiffi åka dit & börja jobba som glass smakare av b&j, snacka hög lön vi kommer få (y) ! Asså de finns till & med b&j;s milkshakes ;o, omg säger jag bara, give it to me!

Men ska dra nu, har ett liv att sköta, haha!
PUSS BBY, jag är en Fiffi wannabe! <3
Elina(:



  

Kommentarer

Postat av: sanddrag :ps

Publicerad 2009-01-16 22:31:35

HAHAHA, dåkanske han fattar ngt =O hahah! <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela