This is the life :)

Publicerad 2009-01-09 21:16:32 i Det stora hela ,

Lång dag idag,,, vakna as tidigt & kunde inte somna om så jag låg vaken ett bra tag ;( ! Sen gjorde jag mej i ordning & for till skolan & så. Sen efter skolan var jag med Elin, Fiffi, Vikkan & Moa :) ! Jag var inte med så länge, men vi hade det trevligt i alla fall, haha, vi såg på en gammal video sen i 5;an. När klass 5;B (min & Elins gamla klass) från tg var med i "vi i femman" ;) ! & gud så jag garva, ja garva så jag grät xD, OMG säger jag bara!

Ska snart gå & lägga mej & se film med Allo-Ballo B :) ! Blir väll någon barnslig film som hon valt, men ajja, jag gillar sånna filmer, allt är så enkelt, inte som i verkligheten.

Nu vill Allo att jag ska komma så puss bby! <3
Elina(:

Gurkvatten (Y)


Anton har inte grönt hår!


Elin älskar kemi;) !

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-09 22:55:31

He har ja vist det! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela