HEJJA svergie (: !

Publicerad 2009-01-04 00:02:45 i Det stora hela ,

Såg nyss klart på någon hockey match på tv, något Junior grejs. Svergie mötte Slovakien, & vann, så nu blir de final, oh yeeh! Jag är inget hockey freak men när man sitter framför tv;n så är det omöjligt att inte gilla hockey, kan vara as kul att kolla på ibland;) ! Hitta något sånnt dära fråge grejs, vad jag har gjort 2008 (Y) !

KÄNSLOR

Har du gråtit? En massa... 
Har du skrattat? HAHA, jioo de har jag;) ! 
Har du skrattar så att du grät? Jioow!
Har du gråtit så att du skrattade? Vet inte, kan ha hänt.
Har du varit kär? Jioow...
Har någon varit kär i dig? Öhm, de vet jag inte faktiskt ;o 
Har du hatat någon? Mmh.
Har någon hatat dig? Vet inte, säkert någon.
Har du trott att du skulle dö? Nae, inte det. 

UTSEENDE

Har du känt dig snygg under 08? Haha, nae.
Har du känt dig ful under 08? JA!
Har du tyckt att någon annan har varit snyggare än dig? Men ja.
Har du tyckt att någon varit fulare än dig? Haha, så jävla självgod är jag faktiskt inte!
Har du velat plastik operera dig? Nae, inte det.
Har du försökt göra dig så ful som möjligt med smink, kläder osv? Haha, nae. 
Har du försökt göra dig så snygg som möjligt med smink, kläder osv? Säkert.

RELATIONER

Har du sårat någon? Vet inte.
Har någon sårat dig? Joo.
Har du träffat en ny kompis? Japps :D! 
Har du skaffat en ny kille/tjej? Nepps,, 
Hade du velat ha fler vänner? Vet inte riktigt, man kan väll aldrig få för många (:
Har du försökt förstöra för någon som skaffat en ny kompis/kille/tjej? Men nej, varför skulle jag.
Har något försökt förstöra för dig när du har skaffat en ny kompis/kille/tjej? Men jaaa!

SHOPPING

Vad är ditt bästa köp 08? Gina jeansen & mina klubb-mjukis brallerna (Y), tror jag xD!
Vad är ditt sämsta köp 08? Mycket tror jag xD!
Har du gett någon en begagnad present? Haha, neej ;)
Har någon gett dig en begagnad present? Öhm, det vat jag inte xD
Brukar du ljuga om din storlek? Nepp, inte det.
Vad är det dyraste du har köpt? Hmm, kommer inte ihåg det xD

OLAGLIGT...

Har du supit?[om du är under 18] ...
Har du rökt?[om du är under 18] ...
Har du knarkat? Haha, naae! xD
Har du snattat? Men nae..
Har du klottrat? Jo, men inte seriöst xD
Har du förstört något? Haha, säkert xD!

Men nu ska jag vara social på msn ;) !
Puss BABES! <3
Elina(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela