Dream on ;-)

Publicerad 2009-01-28 19:10:25 i Det stora hela ,

Skriver nästan alltid blogg när jag är hos min mormor & morfar, det är nog för att jag verkligen gillar deras dator ;-) , den är bäst. Så jag passar på att sitta inne & knappra på den medans Amandah är ute & rider sur-Zolle. Sen ska vi väll ta in hästarna & fara hem. & när jag kommer hem så ska jag jag ducsha & sätta på en film & somna , + en massa andra småsaker som jag ska göra :) , woohooo !

Mamma har ju köpt en sånn där tv som man kan se gammla filmer på, sånna filmer som fanns när jag var liten. Så de är sånna filmer jag sitter & kollar på :) Men dom är bra, när jag sätter på en sånn film, typ någon film som jag såg när jag var liten så glömmer man allt annat & då mår man ju bra , iallafall jag (: ! Haha, oja ibland lever jag i min egna lilla värld, det gör nog alla!

Ha det bäst!
Elina(:

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Kommentarer

Postat av: inte Anton

Publicerad 2009-01-28 20:49:52

Vad jag menade med "Nej."?? Jag vet inte, kanske vet du? :o Nämen allvarligt så kände jag bara för att kommentera lite bloggar^^

Postat av: felicia

Publicerad 2009-01-28 22:19:29

menar du sånna filmer som ronja rövardotter, emil i lönneberga & madicken osv.. , eller är det några andra typer av filmer som du menar ? (-: , puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela