Ändrade planer ,

Publicerad 2009-07-05 13:25:43 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Nu är det bestämmt, jag följer med till Stockholm imorgon.
Imorgon så bilar vi från Boden till Stockholm, suck. Så nu måste jag packa
miljontals saker. Inte för att det är någon idé, jag kommer ju ändå glömma
allt det viktiga hemma. Jag hatar verkligen att packa. Men det är nog för att
jag suger på det också. Sen så tycker jag att det är sorgligt att behöva åka
ifrån Boden på sommarlovet. Jag vill helst vara hemma, vara med kompisar
& chilla. Inte åka över 90mil i bli...

Men men, jag & mamma ska iallafall åka & shoppa (y) det ser jag fram emot
haha ! Sen vill små syskonen åka till Grönan, får se om jag orkar följa med.
Jag gillar ju inte att åka karusseler precis. Men nu ska jag ta en sak i taget.
Imorgon, så blir det att åka bil hela dagen. Så jag ska försöka fixa så jag kan få
gratis sms. Då får ni allt ta & vara social med mig !

Men nu ska jag försöka packa lite, sen så ska jag vara med Elin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela