En Bad Hair Day Men Städad Garderob : )

Publicerad 2009-07-21 16:13:02 i Det stora hela ,

Det är helt otroligt ! Elina Matilda Andersson har städat sin stökiga garderob, grattis !
+ att jag har städat hela rummet, så nu är det rätt så snyggt igen ;-)
Jag gillar inte att städa, men jag trivs inte där det är stökigt så vad har jag för val ?

Men nu ska jag ta & göra mig klar. Jag orkar verkligen inte fixa håret idag så jag tror att
min bad hair day mössa åker på idag igen haha.
Den är faktiskt ganska söt, & bra att ha : ) Jag & Julia köpte ju sånna när vi var i Umeå,
Rut m.fl x) Så nu vet ni det. Men puss så länge, vi hörs !


Kommentarer

Postat av: laila♥

Publicerad 2009-07-21 19:38:38

Kommer jag att bli avstängd? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela