Today is tomorrow for me !

Publicerad 2009-07-27 02:09:55 i Det stora hela ,

Tjenna bloggen ♡ I'm home & fyfan va trött jag är. Men kul har det vart iallafall !
Jag, Elin & Vikkan stack till frasses eftersom det var så mycket folk på Max, så satt vi där
& lekte nyttiga ett tag, höhöhö (a) Men gott var det iallafall !
Sen så for vi & hyrde två filmer. En komedi. En skräckis. Komedin sög totalt medans den
andra filmen var rätt så bra & spännande ! Sen så cyklade vi till tg skolan, där satt vi vid
elden med några gubbs ett tag sen for vi tillbaka till Vikkan. Fast Elin for hem, men Emil
& Erik följde med för att se på fimen.. & om jag tänker efter så typ satt jag helt
död under hela filmen haha.


& eftersom jag är 15 år nu så har jag gjort följande ; hyrt filmer, kört moppe &
CYKLAT LAGLIGT UTAN HJÄLM HAHA x),
det dära med segelflyget och luftballongen
fixar jag någon annan dag ; ) !
I'm a big girl.. eller så är jag inte det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela