Jag är rädd för att bli ensam ,

Publicerad 2009-07-09 15:59:13 i Det stora hela ,

Aj aj aj.. jag har ont i skallen som fan & borde därför inte
sitta & blogga. Men det har blivit som en reflex nu, att bara
råka skriva ett blogginlägg då & då. Även fast dom är totalt
världelösa : ) Puss på onödiga blogginlägg ;*

Jag är fortfarande kvar i Stockhom om ni vill veta det. Men idag
ska alla väskor packas & imorgon far vi hem till lilla älskade
Boden igen : ) Det ska bli skönt att komma hem igen, & att träffa
alla polers igen också !

Men men, idag har vi åkt en sväng till gamla stan & alla dom andra
delarna
haha. Men jag gillar gamla stan mest, alla dom andra
delarna är bara jobbiga, stora & ganska tråkiga.. Sen har vi åkt till
någon slottspark & lekt turister haha : ) Men nu ska jag dra, & sorry för
att jag inte har några bilder idag : ( Men jag har tagit massor med bilder
som ni ska få se när jag kommit hem ! PUSS PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela