Now I'm Lost Not Much More To Say ,

Publicerad 2009-07-30 20:14:50 i Det stora hela ,

Kom nyss hem från solariumet, har vart & solat - dumma mig att fara & sola när jag
vet hur farligt det är.
Men vad gör man inte för att bli lite brun ?
Jag fick värsta jag-vill-bli-brun-choken när jag kom hem från stallet så jag fixa mig lite,
cykla in till stan & tog ut pengar & sen till SunTan : ) & nu är jag lite mer brun !
Asså jag kan inte slappna av när jag solar. Det luktar illa & jag drabbas typ av cellskräck x)
Men jag ska suta sola solarium. För det är typ inte bra på något vis alls.
Det som är bra är typ att man blir brun & att finnar försvinner, men annars så blä !
Jag vill inte dö i canser precis.. men det verkar Kissies villja göra, eftersom hon
solar solarium minst gånge i veckan.. mycket viktigt ohja !

Nu ska jag ringa mormor & morfar & kolla om min mamma är kvar i stallet !
& btw, ni som är på LK idag fick verkligen ett kanon väder ;-) !  

Hos klara, rätt så mysigt eler hur ? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela