Om En Vecka Fyller Jag 15 År !

Publicerad 2009-07-19 12:49:07 i Det stora hela ,

Hejsan lilla söt bloggen ! Nu är jag vaken, solen skiner & Alice springer
runt & gnäller : ) Here we gooo babes !

Men snart ska vi fara iväg till stallet iallafall. Där ska jag bara fixa idag,
stoppa in rent spån i Musse Pusses box osv.
Idag kommer ju Pappa & Amandah hem från Östersund : )
Men jag vill helst komma hem så fort som möjligt från stallet idag !
För jag ska nämligen vara med Vikkan sen när jag kommer hem från the stall ;-) !
Men nu ska vi åka till stallet Pussses ! <3

Haha jag hittade värsta passande sakerna för Vikkan & Elin på Bluebox.se x)

Den här skulle passa till Vikkan haha :D <3


& den hära till Elin :D <3
Förlåt Elin, jag vet att du hatar att bli kallad the queen x)

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-07-19 14:46:02

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA!

De här var 3:dje gången ja läste det hära inlägget och nu fattade jag hahahahahaha.. men de är insidan som räknas och där är jag då inte blond (: <3

Postat av: sandra :)

Publicerad 2009-07-19 17:49:29

fuck , jag är borta näru fyller år :'(



du får ngt när jag kommer hem! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela