Trött men nöjd ,

Publicerad 2009-07-14 16:58:53 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Jag har inte sovit mera än tre timmar i "natt".. så jag är på
ganska dåligt humör, jag har huvudvärk + att jag är svin trött haha !
Jag vet, jag äger på att gnälla !

Men vi har iallafall haft skit kul hos Vikkan : )
Vi såg på film, grillade, åkte moppe till djuptjärn, socialade, slogs om täcken
& kuddar & inte mycket sömn x) Alla sov där också, eller inte för att någon sov precis
då men ändå ! Som sagt så åkte vi till djuptjärn igår kväll. Då kom Ante också dit.
Jag försökte bada menatt blöta ner håret skulle ju vara onödigt så jag doppade inte heeela
mig (a) Sen när vi vakande så hade Elin, Petter & Emil åkt hem.
Så då var det bara jag, Vikkan & Erik kvar : ) Vi käka frulle, såg på tv & sen for
vi till djuptjärn & bada igen ;-) & fyfan va härligt de var i vattnet !
Men sen så for Erik hem, & Vikkans morbor kom & hämta oss hos Vikkan : )
& nu är jag hemma, tröttare än någonsin. Men jag känner mig ändå typ pigg x)

En bild säger mer än tusen ord ! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela