Frågor ger svar, oftast iallafall : )

Publicerad 2009-07-04 19:26:50 i Det stora hela ,

Du heter: Elina Matilda Andersson

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hurtfult, den med Erik Hassle , 

Beroende av: Vännerna <3

Vem behöver du mest just nu: Just precis nu så är det ganska chill att va ensam ,

Vad tror folk om dig: Fråga dom ?

Stämmer det: -.-

Vad får du oftast komplimanger för: Jag vet inte ;p

Vad säger du för att imponera på någon: Amen gud haha (a)

Hur imponerar man på dig: Vara som man själv är (y)

Brukar du skratta för dig själv: Nej ,

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Vilken tid kommer du : ) <3 ?

Var bor du: Södra Svartbyn ; )

Trivs du där: Yepp :D

Äger du några converse: Yepp, men dom använs inte för jag får clownfötter i dem xD

Sprit, cider, vin eller öl: Cider (y)

Brukar du bli för full: Nej ;p

Vad har du för mobil operatör: Telia ,

Är du allergisk mot något: Nepp, inte det (y)

Har du haft sex idag: Nepp ;p

Nästa mål i ditt liv: Att få dig hihihi ! ; )

Hur svarar du i mobilen: Typ hej eller hallå :D

Vem ringde du senast: Elin, men hon svara inte

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle komma till travet (a)

Antal timmar sömn inatt: För många känns det som ,

Sov du ensam: Yiees ,

Brukar du komma i tid: Oftast ;p

När mår du bra: När jag är med vännerna <3

När blev du fotad senast: Igår ;p

Hur känner du dig nu: Hmmmm, typ yr ; /

Vanligaste färg på dina kläder: Olika ;p

Vad tycker du om fötter: nae ? DOM ÄR FULA !

Vad saknar du: En viss person ,  

Hade du en bra kväll igår: Sådär ;p 

Favorit dryck på morgonen: Vet inte : )

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag känner för det ,

Är du blyg: Det beror på ;p

Sysslar du med någon idrott: Njae ; /

Vill du hellre ha mail än brev: va ? ;s

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja ! :D

Har du spytt offentligt: Yeeiis (y)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen anning !

Är du nöjd med ditt liv: Ja, rätt så : )

Är du bortskämd: Fråga min mami & papi ;p

Vad gör du i morgon: Jag vet inte xD

Vad är det värsta du vet: Att må dåligt & man inte kan göra något åt det ,

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: O L I K A : D

Vad behöver du just nu: Jag vet inte ; /

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Nicole Richie, för hon fixade ju till sitt liv :D

Vad längtar du till: Tills Vikkan kommer hem !

Vad använder du för shampoo: Elvital ,

Vad är det finaste du fått: Mycket : )

En speciell dag du minns: Den dagen jag, Elin & Vikkan sov hos henne förra sommaren haha : )

Hur gammal är du: 14 men fyller 15 om 23 dagar : )

Tycker du om någon just nu: Jiees : )

Om fem månader: Är jag 15 & går i 9;an ;o !

Du samlar på: Snygga påsar, fast jag har bara råkat sammla på mig massor xD

Gröna eller röda äppeln: Sura & gröna (y)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen ,

Gillar du golf: Knappast ;p

Vilken tid gick du upp idag: Halv elva ,

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp ,

Har du strumpor på dig nu: Aaaa ,

Vad ska du göra ikväll: Se på film & ta det lungt ,

Är det okej att gråta: Ja ?

När grät du senast: ..

Laddar du ner musik och film från Internet: ..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa & åka utomlands <3

Bär du glasögon eller linser: Nej inte det ,

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej ,

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Venne ,

Har du piercing: Ja, om örat räknas (y)

Vill du gifta dig: Jag vet inte, men jag tror det ,

Vill du ha barn: Ja ,

Solar du ofta: Nej ,

Är du bra på att laga mat: Ibland & ibland inte ,

Är du flygrädd: Nepp ;p

Hur vig är du: I N T E vig alls (a)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten men is i :D

Vilken är din favoritglass: b&j ! <3

Tror du på ett liv efter döden: Haha ja faktiskt, det kan ju inte bara ta slut !

Tycker du om sushi: Nej inte så speciellt mycket ;p

Vad äter du helst när du ser på film: b&j :D

Bor dina föräldrar tillsammans: Yiees ,

Har du tandläkarskräck: Haha typ (a)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, det är ju då allt händer (y)

Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna säger alla att jag har ;p

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger ja ,

Biter du på naglarna: NEJ !

Röker du: Nae, tycker det är ganska onödigt ;p

Hur ofta tränar/motionerar du: ..

Senaste låt du hörde: Love you till the end <3

Vad gör du på helgerna: Är med kompisar, tar de chill (y)

Saknar du någon av dina kompisar nu: Jaa : (

Har du vart utomlands någon gång: Ja : )

Hur mycket är klockan: 19.22 ;o

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-07-04 19:49:07

Jag länktar också till ja kommer hem haha :o

du får vara me mig på kvällen sen när ja är hemma (: onsdag eller torsdag (y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela