Ibland måste man förlora något för att inse vad man haft ,

Publicerad 2009-07-15 11:38:14 i Det stora hela ,

Godmorgon sötisar ! Nu har jag sovit ut & nu är jag vaken & inte trött haha x)
igår innan jag somnade så satte jag på en film på min lilla DVD, tände ljus &
så kom små syrrorna : ) Vi såg på Bert, inget svårt val precis : )
Men sen så slummra jag bara till & sen när jag vaknade så började jag gnälla &
säga att dom fick gå för jag skulle sova.. dom vart typ ledsna : (
Så nu har jag dåligt samvete haha ! Jag får dåligt sammveta för nästan allt.
När jag lånade tre kronor av Vikkan en gång. Då fick jag dåligt samvete.
När jag ljuger för dom jag älskar. Då får jag dåligt samvete.
Till & med när jag saknar vissa människor. Då får jag dåligt samvete.
Men det är ändå ganska bra att ha det ibland. För då bevisar man ju för sig själv
att man kan bry sig. Även om man inte vill.

Jag tror jag ska göra frulle nu & sätta på P.S i love you. För jag vill se den filmen
nu nu & nu ! Men ha det bäst då hörs vi ! <3

Min nya drog, isvatten med MYCKET is & citron haha ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela