When The Stars Go Blue I'm Thinking Of You ,

Publicerad 2009-07-22 14:44:25 i Det stora hela ,

Hejsan alla söta ! Nu sitter jag här hos mormor & morfar, har vart & fixat lite i stallet medans
Amandah & pappa är på kliniken med Musse. Hoppas allt går bra !
Jag vaknade sent idag också. Fy på mig alltså ! Jag for hit så fort jag vaknade.
Men jag ska hem snart igen, så fort dom kommer tillbaka från kliniken.
Då ska jag duscha. Sen blir det att chilla hela dagen.
En chill dag är vad jag behöver eftersom jag känner mig enormt seg & trög !
Borde fara ut på en jogging runda eller något, som kanske skulle få igång mig haha.
Men det får bli till kvällen isåfall. För just nu vill jag bara hem & duscha !
Men jag måste erkänna att jag älskar att vara i stallet. Inte för att jag gillar hästar så mycket då,
men när jag vill komma bort från allt är stallet det perfekta stället att vara på.
Sen så gillar jag min lilla dvärg häst rätt så mycket haha ;-) !

Förlåt för världelöst blogg inlägg ! Vi får hoppas på ett roligare senare idag ;-) !

Nej jag har inte klippt mig ! No way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela