Grattis Elina Matilda Anderrson , Nu Är Du 15 År ,

Publicerad 2009-07-26 11:43:48 i Det stora hela ,

Hejsan kära lilla bloggen ;-) ! Blev väckt av mamma pappa & syskonen idag, & dom
sjöng haha x) Sen så fick jag en plockpincett, Twilight filmen (<3) & örhängen av lillsyrran.
& för er som inte vet så fick jag min kära lilla rosa mobil i förskotts present : )
Men ni kan ju gissa vem som kommer nöta Twilight filmen nu då ! Jo, jag ; )

Okej, nu är jag alltså 15 småttiga år : ) Då är det bara 25 år kvar till 40 års krisen hihi !
& ja vad är det man får göra när man fyller 15 år som man inte fått göra tidigare ?
Jo,
man får knulla lagligt (som dom flesta säger först haha) !
man får se på barnförbjudna filmer på bio (vilket är jäkligt bra) : )
man får köra mopped (det kommer inte jag göra)
man får övningsflyga segelflyg och luftballong (HAHA !)
man kan neka till svenskt medborgarskap (vilket inte jag tänker göra : ))
man får ta lätta arbeten,
man får vittna i rätten,
straffrättsligt ansvar,
man kan gripas,
man får gifta sig om du får tillstånd, 

man får cykla utan cykelhjälm,
Det dära är lite av sakerna som jag nu också får göra haha x) & det känns ju ganska happy.
Men att vara straffmyndig känns ganska läskigt ; ( Men vi ses senare, puuusss ! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-26 12:46:33

GRATTIS SNYGGING! <333333333333333333

Postat av: ffeliicia :)

Publicerad 2009-07-26 16:21:54

GRATTIS ! :* <333

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-26 17:23:17

Gratttiss barbie :D

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-07-26 22:14:51

Cykla (lagligt) utan cykelhjälm... Det var det första jag gjorde när jag fyllde 15 :D

GRATTIS MIN STORA LILLASYSTER :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela