Tråkigt blask hihi : )

Publicerad 2009-07-18 17:39:46 i Det stora hela ,

MSN;

Hur många har du online? Jag är inte ens inloggad så daah !
Vad heter du på msn? [email protected], haha jag borde gjort en ny för längesen.
Vem är snyggast på din msn som är online? Du !
Vem är töntigast på hela din msn?  hmmm jag vet inte ; /
Vem skrev du senast till? Jag kommer inte ihåg x)

MOBIL ;

Hur många kontakter har du? Jag vet inte -.-
Beskriv den sjunde kontakten? Björn Celin, känner han inte så bra haha x)
Vad står det på ditt senast sms? "Joo"
Vad har du för mobil kort? TELIA hehe ;-)
Vilket språk är det på din mobil? Haha men Svenska antagligen..


DIG ;

Hur gammal är du? 14 :D
Lång eller kort? Långare än kort iallafall x)
Brunett eller blondin? Typp mittimellan -.-
Är du singel? Japp : )
Gillar du någon? Japp : ) 

JA/NEJ

Kär: Jag vet inte !
Ful: Vadå ful ? x)
Hungrig: Vadå hungrig ? x)
Snackar på msn: NEJ :D
Har druckit något på den sista timme: NEJ :D
Smsat så du har fått ont i tummarna: NEJ :D
RIngt någon och sagt att du har känslor för han/hon: NEJ :D
Kan annat språk än svenska: Ja typ hahaha..
Har sagt till någon som du inte känner att han/hon är ful: Nej ,
Pratat med en på din msn som är as kääx: VA ?
Kan du hans/hons namn: Vems då namn ?
Älskar du din mamma: JA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela